Thursday, June 04, 2015

Αν μπορούσες να κόψεις το δούλεμα, θα το εκτιμούσα




Βγήκε λοιπόν ο υπουργός Εσωτερικών, ο κύριος Βούτσης, και είπε πως η πρόταση των δανειστών είναι χειρότερη από το email Χαρδούβελη – άρα, λέω εγώ, ομολογεί πως ο ΣΥΡΙΖΑ τα πήγε χειρότερα ακόμα και από την ΝΔ στην διαπραγμάτευση! – και συνέχισε λέγοντας πως δεν αποκλείει τις εκλογές, για να ενισχυθεί η θέση της χώρας.
Το μόνο που έχω να ρωτήσω είναι: κύριε Βούτση, όταν με κοιτάτε, σας φαίνομαι ηλίθιος; Αφήστε, μη μου απαντήσετε καλύτερα, γιατί μπορεί να μου πείτε ναι και να στενοχωρηθώ, είμαι και ευαίσθητος άνθρωπος.
Στις τελευταίες εκλογές, τα 2 κόμματα που κυβερνάτε σήμερα πήρατε πάνω από 41%, και μας είπατε ότι με αυτή την καθαρή εντολή του ελληνικού λαού οι δανειστές και η Μέρκελ πρώτη απ όλους θα υποχωρήσουν. Για να μην θυμηθούμε τα νταούλια που θα χόρευαν οι αγορές, όπως μας έλεγε ο κ. Τσίπρας…
Εκτός από το δικό σας 41%, τα υπόλοιπα «καθαρόαιμα» αντιμνημονιακά κόμματα πήραν συνολικά 13%, οπότε το αθροιστικό ποσοστό των αντιμνημονιακών Ελλήνων έφτασε το 54%. Ποιο ποσοστό σας αρκεί, επιτέλους, για να σταματήσουμε να κάνουμε εκλογές; 60, 70, 80, 100%; Εδώ πλέον η μισή και βάλε Ευρώπη δηλώνει ότι το να φύγουμε από την ευρωζώνη δεν είναι και τόσο σημαντικό θέμα. Αν σας ψηφίσει άλλο ένα 5-10% των Ελλήνων, θα νιώσουν πίεση στο στομαχάκι τους οι δανειστές και θα υποχωρήσουν; Αυτοί θέλουν τα λεφτά τους με τον τρόπο που επιβάλλουν. Εσείς κυβερνάτε και πρέπει να αποφασίσετε τι θα κάνετε, γιατί αυτό υποσχεθήκατε στους Έλληνες, ότι ξέρατε τι κάνετε και μπορείτε να τους βοηθήσετε να ζήσουν καλύτερα.
Μπορείτε;

No comments:

Post a Comment